Chia semínka a čokoládový pudink

Chia semínka a čokoládový pudink

Chia semínka jsou plné antioxidantů, minerálů, obsahují i vitamíny a mastné kyseliny. Navíc mají schopnost vytvářet okolo sebe sliz, což velmi podporuje naše zažívání. Pokud si chcete trochu zamlsat, inspirovat se můžete naším čoko pudinkem.

Lněné semínko je plné antioxidantů

Lněné semínko je plné antioxidantů

Chrání vaše srdce a cévy, podporuje zažívání, ulevuje při menopauze a ještě působí preventivně proti rakovině tlustého střeva. Tohle všechno len dokáže a stačí konzumovat dvě lžíce denně.

Potraviny, které vám dodají energii

Potraviny, které vám dodají energii

Po zimě je “rozjezd” vždycky trošku složitější. Tělo je unavené a potřebuje dodat energii. Ne tu z rychlých cukrů, ale spíše přirozenou. Tu, která bude regenerovat naše buňky, tkáně, tělo. Některé potraviny jsou v tomto ohledu naprosté jedničky, překypující energií, čekající abyČíst více

Zdravé tuky

Zdravé tuky

Jedení zdravých tuků má obrovskou výhodu: chráníte si své zdraví. Problém je, že západní společnost to dělá úplně naopak. Místo ideálního poměru „špatných“ tuků vůči „zdravým“ tukům 1:4 je konzumuje v poměru 20:1. Mono nenasycené, polynenasycené, rostlinné, živočišné, saturované, nesaturované,Číst více

Dýňová semínka

Dýňová semínka

Máte vysoký krevní tlak? Vysoký krevní cukr? Zvětšenou prostatu? Nemůžete spát? Trpíte stresovým vypětím? Tak šup do obchodu pro čerstvá, nesolená a nepražená dýňová semínka.   O dýňových semínkách je známo, že mají mnoho pozitivních účinků. Že jsou protizánětlivá, podporujíČíst více