Proč jíst třešně – nejen pokud máte dnu

Proč jíst třešně – nejen pokud máte dnu

Konzumace čtvrt kila třešní denně je efektivní při snižování množství kyseliny močové v těle a v předcházení záchvatů dny. Třešně, ale i višně, snižují množství močoviny v plazmě (cca během 5h po konzumaci)  a  zvyšují i její vylučování a není podstatné, zda jíteČíst více

Římský kmín

Římský kmín

Římský kmín je aromatické koření, které má spoustu pozitivních a ozdravných účinků. Pojďme si o nich říct. Nutriční profil římského kmínu Římský kmín můžeme používat kdykoliv, organismus příjemně prohřívá a tak jeho přidáváním do pokrmů v zimě si hýčkáme naše promrzláČíst více

Dýňová semínka

Dýňová semínka

Máte vysoký krevní tlak? Vysoký krevní cukr? Zvětšenou prostatu? Nemůžete spát? Trpíte stresovým vypětím? Tak šup do obchodu pro čerstvá, nesolená a nepražená dýňová semínka.   O dýňových semínkách je známo, že mají mnoho pozitivních účinků. Že jsou protizánětlivá, podporujíČíst více