Chia semínka a čokoládový pudink

Chia semínka a čokoládový pudink

Chia semínka jsou plné antioxidantů, minerálů, obsahují i vitamíny a mastné kyseliny. Navíc mají schopnost vytvářet okolo sebe sliz, což velmi podporuje naše zažívání. Pokud si chcete trochu zamlsat, inspirovat se můžete naším čoko pudinkem.

Lněné semínko je plné antioxidantů

Lněné semínko je plné antioxidantů

Chrání vaše srdce a cévy, podporuje zažívání, ulevuje při menopauze a ještě působí preventivně proti rakovině tlustého střeva. Tohle všechno len dokáže a stačí konzumovat dvě lžíce denně.

Lecitin – podporuje mozek a tlumí cholesterol

Lecitin – podporuje mozek a tlumí cholesterol

Lecitin je sloučenina mastných kyselin, je zdrojem cholinu a inositolu, což jsou látky nezbytné pro naše tělo, zároveň se používá v potravinářství jako emulgátor. Lecitin je žlutohnědá substance, která se nachází v rostlinných i živočišných buněčných membránách. Z potravin seČíst více

Vitamín E a koenzym Q 10 – nejsilnější antioxidanty

Vitamín E a koenzym Q 10 – nejsilnější antioxidanty

Vitamín E a koenzym Q10 jsou nejsilnější antioxidanty rozpustné v tucích, které se v našem těle vyskytují. Díky svému antioxidačnímu působení v těle neutralizují volné radikály, zajišťují správnou funkci…

Proč jíst třešně – nejen pokud máte dnu

Proč jíst třešně – nejen pokud máte dnu

Konzumace čtvrt kila třešní denně je efektivní při snižování množství kyseliny močové v těle a v předcházení záchvatů dny. Třešně, ale i višně, snižují množství močoviny v plazmě (cca během 5h po konzumaci)  a  zvyšují i její vylučování a není podstatné, zda jíteČíst více